سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحصیل پزشکی در کانادا

بررسی شرایط اقامت کانادا برای پزشکان

 در این نگارش، ما موضوع اقامت کانادا برای پزشکان را ، به عنوان موضوع بسیار حیاتی و مهم متقاضیان تحصیل پزشکی در کانادا، از زوایا و ابعاد مختلف بررسی می کنیم.

 امید است که این مقاله بتواند به سوالات و ابهامات شما عزیزان در این خصوص، پاسخ های درخور و شایسته ی بدهد.  به منظور اطلاعات مفید از شرایط اقامت کانادا برای پزشکان و دگر حرفه ها می توانید با وکلا و کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرماید.

اقامت کانادا برای پزشکاناقامت کانادا برای پزشکان

تحصیل پزشکی در کانادا

این روزها بسیاری از افراد و خانواده ها به دنبال تحصیل پزشکی فرزندشان در یکی از محبوبت ترین کشورها به اسم کانادا به علت سطح بالای فرهنگ و نظام آموزشی و اقتصاد قوی هستند. ناگفته پیداست که بسیاری از دانشکده های پزشکی در کانادا دارای زیرساخت و امکانات و کیفیت آموزشی برتری در سطح دنیا می باشند.

 دانشکده های زیر تنها دانشکده هایی هستند که دانشجویان خارجی را پذیرش می کنند: دالهوس، مک گیل، مک مستر، مموریال، کوینز، سان ژوان باتیستا، سنترال دل کاریب، لاوال، مونترال، شربروک و تورنتو.

 اتمام دوره پزشکی در کانادا سه تا پنج سال طول می کشد. و به نوع دوره و مهارتهای تان بستگ دارد.پذیرش در برنامه پزشکی چهار ساله مستلزم حداقل مدرک لیسانس در رشته بیولوژی یا یک رشته مناسب است.

خواندن این مقالات هم در این زمینه مفید خواهد بود :

مهاجرت پزشکی به کانادا 
درامد پزشک در کانادا 
شهریه رشته پزشکی در کانادا

اقامت کانادا برای پزشکان و CaRMS