سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

شاید شما هم قصد هجرت به کشور کانادا رو داشته باشید و دراین مورد بخواهید اطلاعاتی را کسب کنید.ایaه چرا کانادا را انتخاب کردید و یا به چه دلیل قصدمهاجرت به کانادا را دارید به خودتان مربوط می شود و ما در این راستا اطلاعاتی را در این سایت قرار می دهیم تا به شما کمکی در این زمینه کرده باشیم :

آمار مهاجرت به کانادا :

براساس گزارش سازمان ملل، تا سال 2015 بیش از 7میلیون نفر به کانادا مهاجرت کرده‌اند و این یعنی 21درصد جمعیت کل کانادا را مهاجران تشکیل می‌دهند؛ آماری که کانادا را به هشتمین کشور مهاجرپذیر دنیا تا این زمان تبدیل کرده‌است. در واقع مهاجرت به کانادا یکی از گزینه‌های جذاب برای کسانی است که قصد بهبود شرایط کار و زندگی خود را (از طریق مهاجرت) دارند. در این سایت درباره مهاجرت به کانادا و مسائل مرتبط با آن خواهیم نوشت.

21,9 درصد از کانادایی ها مهاجر هستند، این در حالی ست که در سال 1921، تعداد مهاجران 22,3 درصد و در سال 2006، 19,8 درصد بوده است. محققان پیش بینی کرده اند که تا سال 2036، تعداد مهاجران بیش از 30 درصد جمعیت کل کانادا خواهد بود.

تعداد زیادی از مهاجران به سمت استان های غربی کانادا یعنی آلبرتا، منیتوبا، ساسکچوان رفته اند، 39 درصد مهاجران استان انتاریو را برای زندگی انتخاب کرده اند، به طوری که تورنتو و شهرهای اطراف آن با رشد قابل توجهی تنوع فرهنگی روبرو شده اند.

بر اساس گزارش آماری سالانه اداره آمار کانادا، 5 / 51 % از کانادایی هایی که در شهر تورنتو زندگی می کنند و خود را از جامعه اقلیت مشهود visible minority می دانند که البته این میزان به نسبت سال 2011 با افزایش مواجهه شده است.

از نتایج دیگر این مطالعه آماری این است که حدود 22 % از کانادایی ها بیرون از این کشور به دنیا آمده اند و 1,2 میلیون نفر از سال 2011 تا 2016 به کانادا مهاجرت کرده اند.

در سالهای پیش اغلب کسانی که به کشور کانادا مهاجرت می کردند ،از روش مهاجرت نیروی کار ماهر یا به عبارت دیگر متخصصین Federal Skilled Worker Class اقدام می کردند؛ این در حالی است که روش های مهاجرت به کشور کانادا بسیار متنوع است. از سوی دیگر با توجه به محدودیت های متعددی که برای مهاجران در نظر گرفته شده است، بسیاری از متقاضیان به روش های دیگر مهاجرتی روی آورده اند

روشهای مهاجرت به کانادا

روش های مهاجرت به کبک : کبک یکی از بزرگترین استانهای مهاجرپذیر کانادا است که اغلب فرانسوی زبان هستند و با توجه به فاکتورهای زیر می شود به ابن استان مهاجرت کرد :

? سرمایه گذاری

? برنامه کار آفرینی

? نیروی متخصص استان کبک

? سرمایه گذاری کبک 2017